بیمار PKD در دیالیز بار در هفته چگونه به توقف دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار PKD در دیالیز بار در هفته چگونه به توقف دیالیز

بیمار PKD در دیالیز سه بار در هفته چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ شما می دانید، در واقع برای بیمار به دیالیز آن را سخت به خلاص شدن از شر است، اما نه به معنی آنها هیچ شانسی برای خاموش کنید.

چرا آن سخت است برای خلاص شدن از شر دیالیز؟

اکثر ما می دانیم که دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه می تواند بیمار زندگی بهتر با انجام بخش هایی از کار کلیه کمک می کند. اما در واقع، دیالیز آن را فقط می تواند آن علایم را تخفیف دهد اما می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین یک بار دیالیز توقف بیمار، تمام کسانی که علائم ناشی از اختلال کلیوی دوباره ظاهر خواهد شد، حتی جدی تر از قبل.

چگونه به ترک دیالیز؟

از بالا ما می دانیم که بیمار به دلایل سخت از شر دیالیز خلاص شدن از شر است این است که این نوع درمان می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید به ترک دیالیز شما باید برخی از درمان به منظور بهبود کلیه پیدا عمل و تصحیح اختلال کلیوی است.

چه نوع از درمان را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کنند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است و با هدف تعمیر کلیه اختلال و بازیابی عملکرد کلیه است. آن را متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.

در یک کلام، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک گرفتن بیماری کلیوی بیمار دیالیز خلاص شدن از شر به تدریج با بهبود عملکرد کلیه و اصلاح اختلال کلیوی است.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: